Der kan være problemer med visning af denne hjemmeside. Vi kan se, at du bruger Internet Explorer version 11 til at besøge MIT detfagligehus. Det betyder, at der kan være ting, der ikke fungerer optimalt eller som ser forkerte ud. Vi anbefaler, at du opdaterer din browser: Microsoft Edge eller Google Chrome - eller bruger en smartphone, hvis du har mulighed for det.

Hjælp til login

Brug af login på MIT detfagligehus

Hjælp til MitID på www.mitid.dk

Hvis du har problemer med login med MitID, fx glemt adgangskode, glemt bruger-ID, skal aktivere MitID-app'en på en ny mobil eller andet, henviser vi til MitID's hjælpeunivers:

www.mitid.dk/hjaelp/hjaelpeunivers


Hvorfor spørger I om CPR-nr., når jeg logger ind med MitID?

Når du logger ind med dit MitID, bekræfter du din identitet overfor Det Faglige Hus, men vi får ikke overført oplysninger om dit CPR-nr. og kan derfor ikke slå dig op i vores medlemsdatabase. Vi skal bruge dit CPR-nr. for at kunne logge dig ind på MIT detfagligehus. 

Hvis du afkrydser, at vi må gemme dit CPR-nr., undgår du at blive spurgt om dit CPR-nr. hver gang, du logger ind med MitID. Oplysningerne om CPR-nr. bliver gemt hos os, så vi kan slå dem op, næste gang du logger ind med MitID. 


Jeg kan ikke komme videre, når jeg har indtastet mit CPR-nr.

Hvis du - efter login på MitID - har indtastet dit CPR-nr., men ikke kommer videre til MIT detfagligehus, skal du kontakte os - se kontaktinfo og åbningstider her.


Jeg har glemt min adgangskode eller min app er spærret

Hvis du har glemt din adgangskode, eller er din adgangskode blevet spærret, skal du oprette en ny adgangskode. Læs mere på www.mitid.dk/hjaelp


Min app er blevet spærret og skal genaktiveres

Har du glemt din PIN-kode, eller er din MitID app blevet spærret, skal du genaktivere appen og lave en ny PIN-kode. Læs mere på www.mitid.dk/hjaelp


Jeg har glemt mit brugernavn

Har du glemt dit bruger-ID, kan du få det oplyst ved at logge på med NemID. Kan du ikke logge på med NemID, kan du få dit bruger-ID udleveret i borgerservice eller kontakte MitID support her: www.mitid.dk/hjaelp/mitid-support

Jeg kan ikke logge ind. Hvordan får jeg hjælp?

Indenfor vores åbningstid skal du ringe til os. Se åbningstider og kontaktoplysninger.

Uden for åbningstiden beder vi dig skrive til os via kontaktformularen på vores hjemmeside.


Er der noget jeg skal vide mht. sikkerhed?

Hvis du logger på MIT detfagligehus med en offentlig computer, fx på biblioteket, eller har lånt en smartphone eller computer der ikke er din, anbefaler vi at når du er færdig med at bruge MIT detfagligehus både logger ud og lukker programmet.


Gå til top