MIT detfagligehus

Hjælp

Ofte stillede spørgsmål

Først skal vi nævne, at du altid skal tjekke driftstatus på forsiden. Her vil fremgå, hvis der er driftsproblemer. Hvis driften er normal, kan du måske få afhjulpet dine problemer ved at læse oftest stillede spørgsmål nedenfor.

Jeg kan ikke få adgang til MIT detfagligehus
Denne fejl kan det skyldes, at uret på din enhed ikke er indstillet korrekt. Årsagen er, at uret på din enhed og uret hos NemID skal stemme overens. Vi anbefaler, at du tjekker uret, og får tiden indstillet korrekt.

Jeg kan ikke åbne brevene i Min postkasse
Hvis du ikke kan åbne dine breve, kan det være fordi du skal rette nogle indstillinger på din computer. Vi viser her, hvordan du skal gøre

Jeg har kun adgang til netbank med mit NemID. Hvordan ændrer jeg det?

Hvis du har oprettet NemID for at logge på Netbank, skal du opgradere din NemID til også at omfatte andre sider. Det gør du ved at logge på www.nemid.nu og bede om at oprette en ny NemID. Til sidst i denne proces får du valget mellem at lave endnu en NemID eller opgradere den gamle. Her skal du vælge at opgradere den gamle.

Jeg har prøvet ovenstående forslag og kan stadig ikke logge ind
Skriv til os på info@detfagligehus.dk eller kontakt os på tlf. 7610 9303. Telefonen er åben alle hverdage kl. 8.00 - 18.00. Fredag dog til kl. 16.00. Telefonen er også åben fra kl. 9 - 15 på dagpengesøndage.